שיתוף פעולה עם בתי ספר בחו"ל

שיתוף פעולה עם בתי ספר בארץ

פלטפורמת יוריקה

מודל עירוני - ת"א, חולון, חיפה

השתלמויות מורים         
שיתוף פעולה עם בתי ספר בחו"ל

שיתוף פעולה עם בתי ספר בארץ

פלטפורמת יוריקה

מודל עירוני - ת"א, חולון, חיפה

השתלמויות מורים         
0506-402800

תוכניות לימוד ופעילויות

צור קשר




עולם הלמידה המתוקשבת (E-learning) מקיף את כל מעגלי הלמידה במערכת החינוך, בהכשרה המקצועית בארגונים ובשוק העבודה. הלמידה המתוקשבת מאפשרת לחברה המודרנית לעמוד בקצב הלמידה הנדרש במאה ה21 מחד וביצירת חומר עדכני ומעודכן תוך שיתוף קהילת המשתמשים מאידך.

מערכת החינוך מקדמת, מזה מספר שנים, את הפעילות המתוקשבת כחלק אינטגראלי ממערך הלמידה הבית ספרי.

פעילות זו מפותחת עבור התלמידים אך ללא מעורבות התלמידים.

בתכנית "יזמי התקשוב" אנו מציעים לשלב את התלמידים בתהליכי התקשוב הבית ספריים הן מבחינת הבנת הצרכים והן מבחינת היישום.






ערכים חינוכיים נרכשים
        עבודת צוות אמיתית - המורכבת משילוב מיומניות של תיכנות עיצוב תסריטאות והפקה
        תכנון זמן, עמידה ביעדים, עבודה מול דרישות
    •    תקשורת שיתופית/חברתית
        נתרם ותורם לביה"ס
        לקיחת אחריות אישית

התוכנית מקנה את היכולת  לפתח פעילות/למידה מתוקשבת כגון:
משחקי טריוויה, עיתון דיגיטאלי בית ספרי, ספרי מחזור דיגיטאליים, חידונים בית ספריים/שכבתיים ועוד רעיונות שיבואו מעולמם העכשווי של הילדים.

המשתתפים ילמדו מגוון מקצועות:

   יסודות התכנות ופיתוח טכנולוגי
למידה של יסודות התכנות ויכולת פיתוח אפליקציות הדרכתיות עבור הלומדים.
פרק לימוד זה הינו פרק מעשי ובמסגרתו יפתחו הלומדים אפליקציות לימודיות שונות הן על בסיס סביבת ה- App Inventor והן מחוללים שונים לפיתוח תכנים דיגיטאליים.

   גרפיקה ממוחשבת ופיתוח ממשקים
לימוד הגרפיקה הממוחשב והממשק כולל הכרות עם כלים שונים לפיתוח גרפיקה עבור תהליכי הלמידה השונים, הבנת העקרונות בבסיס תכנון ממשק נכון ובניית חווית משתמש התומכת בתהליך הלמידה/פעילות.

   עקרונות הכתיבה הדיגיטלית
כיצד כותבים תכנים למדיות הדיגיטאלית, כיצד מעלים תוכן שיזכה להפצה ושיתופים, כיצד בודקים מהימנות של מקור מידע דיגיטאלי, איך מפיצים ומעלים מודעות לתכנים המופצים.

   עקרונות הלמידה
מה הם הגורמים המשפיעים על הלמידה? גורמים סביבתיים, גורמים קוגנטיביים, גורמים תרבותיים.
מהי אסטרטגיית למידה וכיצד היא משפיע על קהל היעד, אילו סגנונות למידה קיימים וכיצד ניתן לתמוך בהם בלמידה מתוקשבת. כיצד מאתרים צרכים ומתחקרים מומחי תוכן.

   ניהול פרויקט
תהליך פיתוח ההדרכה הינו תהליך הדורש עבודת צוות הכולל אנשים מתחומי התמחות שונים.
אחד הכלים החשובים למפתח ההדרכה הינה היכולת לנהל פרויקטי מולטימדיה בתקציב נתון ובלוחות
זמנים מוגדרים.
בפרק זה ילמדו הכלים המחשבתיים והמעשיים לניהול פרויקט, מהו נתיב קריטי, כיצד מחשבים עלויות
פרויקט, איך להקצות מקורות שונים לפרויקטים שונים.
רקע כללי
עיקרי התוכנית המוצעת
מטרת התכנית היא להקים נבחרת תקשוב בית ספרית ולשלב את תלמידי כיתות ה/ו ביסודי או ז/ח בחטיבות הביניים ביצירת התכנים והמסגרות המתוקשבות בבית הספר במהלך שנת הלימודים.
היקף שעות לימוד                     פרק
4                                                         עקרונות הלמידה ולמידה מתוקשב
6                                                         עקרונות הממשק ועיצוב גראפי
4                                                         עריכת ווידאו וקול
16                                                       פיתוח פעילות אינטראקטיבית - הכרת כלים מעשיים

30                                                       סה”כ

במהלך פסח - סדנא מרוכזת במשך יומיים ברצף (6 שעות כול יום)
2                                                   ניהול פרויקטים ועבודת צוות

2                                                   כתיבת אפיון

2                                                   בניית תכנית עבודה

6                                                   פרויקט ראשון
היקף שעות לימוד                   פרק
12                                                  סה"כ
כתה ה'
תכנית הלימודים
סיליבוס עקרוני
בכתה ה' – (שנה ראשונה) התלמידים ילמדו את התכנית + סדנא מרוכזת + פרויקט מעשי ראשון.
תקופת הלימודים - מסוכות עד סוף השנה.

בכתה ו' -  מפגש אחת לשבועיים (שעתיים) שבו יבחנו עמידה ביעדים, פתרון בעיות, למידה והרחבה
של הידע. (מספר המפגשים יותאם לתחילת החזרות למסיבת סוף שנה)

במשך השבועיים - מתן מענה לבעיות באמצעים המקובלים מיילים, מפגשים בעולם הוירטואלי, פורום,
וואטסאפ וכו’...
פסח עד סוף השנה - פרויקט ראשון
כתה ו'
היקף שעות לימוד                   פרק

8                                                  פיתוח פעילות אינטראקטיבית  

3                                                  עקרונות הממשק ועיצוב גראפי

2                                                  עריכת ווידאו

3                                                  עקרונות למידה וכתיבה דיגיטאלית

16                                                ליווי הצוות
32                                                סה”כ
נייד: 0506-402800  דוא"ל:  shubluli@shubluli.co.il   |   כתובת: מושב שדי חמד 45855
שיתוף פעולה עם בתי ספר בחו"ל

שיתוף פעולה עם בתי ספר בארץ

פלטפורמת יוריקה

מודל עירוני - ת"א, חולון, חיפה

השתלמויות מורים         
שיתוף פעולה עם בתי ספר בחו"ל

שיתוף פעולה עם בתי ספר בארץ

פלטפורמת יוריקה

מודל עירוני - ת"א, חולון, חיפה

השתלמויות מורים         
דף הבית

אודותינו

קמפוס תכניות


פיתוח משחקי מחשב בתלת מימד מרובי משתתפים(ה-ח)

פיתוח משחקי מחשב צעירים(ג-ד)

 
arrow-up5, arrow-up, upload, top
 
כל הזכויות שמורות ליזמי התקשוב 2017